14 Juli

14:12
En oändlig väntan på att vattnet ska dras igång så jag får göra mina behov på toan och enligt mina beräkningar är de bara 1h 47 min kvar tills de sätts igång..
Har även haft ett litet samtal med min vän rolle för att fördriva tiden och checka läget sen vart de ett samtal till pappa om att jag var snart väldigt myckettvungen att gå på toan och i nödfall så kunde han hämta mig fast jag tror ja kan härda ut och klara de!

Har inte skrivit på ett tag men de är nog för att de inte hänt så jätte jätte mycket senaste tiden.. Hade iofs ett år med min sötnos i fredags och de är ju nice =)
Men men ska vell uppdatera lite under dagen om min kamp mot den nya vatten pumpen nere i källarn!

//Kungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0