13 Maj


Går över till blogg då det är mkt bättre tycker jag.
Cassandra kom nyss hem från stallet =) roligt roligt saknat henne hela dagen "/
Skolan var sisodär skit seg idag med ämnen som projekt och företagande och religion sen yrkesämne.. Ska blis å skönt när de blir sommarlov och slippa de där.

Annars då sprängande huvudvärk och hade tänkt att sova ett tag förut så skicka sms till cassi om att jag skulle de och sen gick de vell inte mer än 15 minuter så ringer hon och väcker mig -.- sen blev de lämna tvätt till pappsen och han skjutsa ner mig så handla jag sen vart det hem igen..

Där har ni min dag och den var så rolig..

Tjarå  

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älskar dig gubben min <3

2009-05-13 @ 21:44:52
URL: http://camagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0