14 Maj


Tjooooo sitter i skolan med en sur wurren.. Käka fisk till lunch idag och de var inte ett dugg gott "/
2 timmar och 49 minuter kvar tills jag slutar och de blir raka vägen hem och tare lugnt.. är så sjukt trött idag.
Försov mig imorrse så hade tur att rolle ringde vid en 20 över 7 och fråga vart jag var så jag kunde ställa om klockan tills nästa buss gick halv nio så jag sov ialf till en 8 idag och de var rätt skönt :)

Imorrn är vi lediga och de ska bli nice =) kanske följa med älskling ut till stallet och titta när hon rider eller vad hon ska göra :P Fast jag ska ialf säga åt henne att jag ska ha lite sovmorgo
n isåfall..
Sen blir nog bara kvällen lugn kan jag tänka mig och på lörda blire ut till wurstens stuga och festa fett! =)

Nej nu ska jag göra klart de där programmet så jag kan börja med pjäserna sen ;)

Puss på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0